Bikou Ninjutsu
Ranga: D Chakra: 200 Zręczność + 10 Opis: Jest to technika pozwalająca nam na ukrycie naszej obecności. Przeciwnicy, nawet Ci najlepsi, nie będą mogli wyczuć naszej chakry, ponieważ ją "ukryjemy".
Bunshin No Jutsu
Ranga: E Chakra: 100 x 1 hologram Zręczność + 5 Opis: Tworzymy nasze hologramy. Wyglądają one tak jak my, jednak nie mogą walczyć ani nic dotykać. Znikają po jednym uderzeniu w nie.
Henge No Jutsu
Ranga: E Chakra: 200 Zręczność + 10 Opis: Po złożeniu pieczęci zamieniamy się w osobę, którą pamiętamy z widzenia. Nie można się zamieniać w osoby, których nie znamy. Po zamienieniu się w tą osobę nadal mamy swoje moce, a nie tej osoby.
Kage Shusiken No Jutsu
Ranga: D Chakra: 400 x 1 shuriken Wymagane 15 celności Opis: Do wykonania tej techniki wymagany jest shuriken demona wiatrów! Wyrzucając nasz shuriken demona wiatrów w przeciwnika można użyć tej techniki dzięki czemu shuriken podzieli się na swoją idealną kopię i poleci w innym kierunku, a po chwili jak bumerang poleci na przeciwnika.
Kai
Ranga: D Chakra: 300 Obrona (tylko przed genjutsu) + 20 Opis: Jest to technika broniąca przed Genjutsu, jednak można jej użyć tylko jeśli jesteśmy pod działaniem Genjutsu. Polega na odcięciu przepływu chakry w naszym ciele i tym samym na rozproszenie iluzji.
Kakuremino No Jutsu
Ranga: E Chakra: 150 Zręczność : +5 Opis: Technika polega na zakamuflowanie się w danym miejscu. Kamuflaż jednak może zostać przejrzany przez Byakugana oraz Sharingana, gdyż kamuflaż jest używany przy pomocy chakry.
Kawarimi No Jutsu
Ranga: D Chakra: 400 Obrona: +10 Opis: Jest to technika zamiany. Z jej pomocą można zamienić się miejscami z czymś materialnym (nie licząc ludzi).
Oiroke no Jutsu
Ranga: E Chakra: 150 Obrona +15 Opis: Jutsu polega na transformowaniu się w nagą kobietę. Jutsu działa tylko na mężczyzn, nawet najlepsi nie mogą oprzeć się pokusie. Jutsu przestaje działać przy ataku i obronie.
Nawanuke no Jutsu
Ranga: E Chakra: 300 Obrona +5 Opis: Bardzo prosta i przydatna technika. Dzięki niej można łatwo wydostać się z węzłów czy też sznura.
Haaremu no Jutsu
Ranga: D Chakra: 400 x 1 klon Obrona + 20 Opis: Jest to właściwie Henge + Bunshin. Bunshiny zmieniają się w nagie dziewczyny ^^ przez co przeciwnik jest zdezorientowany. Technika działa tylko na mężczyzn nawet na najlepszych shinobi. Im więcej klonów tym lepszy efekt. Technika znika przy ataku lub obronie, lecz przeciwnik nie może atakować gdyż jest zbyt podniecony xD.
Shunshin no Jutsu
Ranga: C Chakra: 600 Zręczność + 20 Opis: Dzięki tej technice można się teleportować. Maksymalnie 30 metrów dalej.
Chakra Kyuuin Jutsu
Ranga: C Chakra: 800 Opis: Jutsu to jest bardzo ciekawe. Użytkownik kładąc rękę na jakiejś części ciała przeciwnika wysysa jego chakre. Co rundę użytkownik wysysa 30 pkt chakry!. Przeciwnik ma duże problemy z wydostaniem się z powodu nagłego spadku chakry, co równoważy się ze spadkiem siły.
Kirigakure no Jutsu
Ranga: C Chakra: 700 Obrona + 20 Opis: Użytkownik przywołuje na dany teren duże ilości gęstej mgły. Mgła jest tak gęsta, że nic nie widać. Trzeba uważać jak się używa tej techniki, bo może ona zadziałać przeciwko użytkownikowi.
Oboro Bunshin no Jutsu
Ranga: C Chakra: 300 x 1 klon Obrażenia od klona :300 Siła + 5 Zręczność + 5 Opis: Jutsu to jest podobne do zwykłego Bunshin no Jutsu, jednak tutaj tworzymy klona, który jest niezniszczalny. Technika trwa 4 rundy.
Fukumi Hari
Ranga: C Chakra: 800 x 1 senbon Obrażenia : 600 Wymagane : 15 celności Opis: Użytkownik wypuszcza z ust senbon w stronę przeciwnika. Senbon leci bardzo szybko oraz jest zatruty (zmoczony trucizną). Jeżeli zostanie trafiony nim rywal po kilku turach [od 6 góra 9] pada na ziemie martwy.
Kawara Shuriken
Ranga: C Chakra: 250 x 1 shuriken Obrażenia :300 Wymagane : 12 celności Opis: Jutsu polega na użyciu pobliskich obiektów jako shurikenów i za pomocą chakry rzuceniu nimi w przeciwnika.
Hitei Mushou
Ranga: B Chakra: 2000 x 40 igieł Obrażenia :1500 Wymagane celność + 30 Opis: Jutsu polega na wypuszczeniu z ust dużej ilości igieł w stronę przeciwnika. Igły są bardzo szybkie i bardzo trudno się je omija. Do tego igły lecą w odstępie 20 cm od siebie.
Nan Kaizou
Ranga: B Chakra: 900 Obrażenia 1000 Wymagane zręczność + 45 Opis: Technika polega na wydłużeniu danej części ciała i nadaniu jej giętkości. Jutsu przydatne do oplatania przeciwnika przez co można go łatwo udusić.
Hari Jizou
Ranga: B Chakra: 800 Obrażenia : 1200 Wymagana celność + 50 Wymagana zręczność +40 Opis: Technika głównie defensywna, ale przeciwnik może się mocno pokaleczyć. Użytkownik po złożeniu kilku pieczęci zostaje otoczony swoimi włosami, które stają ostre i nastroszone. Przez każdy atak fizyczny może zakończyć się źle dla rywala.
Kekkai Houjin
Ranga: B Chakra: 2500 Obrażenia :1500 Wymagana zręczność + 25 Opis: Uwaga! Do wykonania techniki potrzeba min. 3 notki wybuchowe! Użytkownik tworzy z notek dowolną figurę, i gdy nasz rywal znajdzie się w środku figury wystarczy jedna pieczęć i BUM. Z naszego przeciwnika zostają strzępy.
Shoushagan no Jutsu
Ranga: B Chakra: 900 Siła + 15 Opis: Dzięki tej technice możemy zdjąć twarz innej osobie i przyodziać ją sobie oraz można posiadać głos ofiary.
Kage Bunshin No Jutsu
Ranga: B Chakra: 450 x 1 klon Obrażenia od klona :300 Zręczność +20 Siła +10 Celność + 10 Obrona + 10 Opis: Jutsu polega na utworzeniu klona. Klon ten umie wszystkie jutsu użytkownika, ma wszystkie jego umiejętności oraz umie atakować. Uwaga: Zasada tworzenia Kage Bunshinów jest taka, że tyle ile klonów stworzymy tyle razy dzielimy liczbę naszej chakry i ewentualnie zaokrąglamy, np. Mamy 800 pkt. chakry i tworzymy 5 klonów (800 : 5 = 160), czyli każdy z naszych klonów ma 160 pkt. chakry!
Doku Kiri
Ranga: B Chakra: 1100 Obrażenia : 600 Zręcznośc +45 Opis: Jutsu polega na wypuszczeniu z ust wielkiej chmury dymu. Dym ten jest jednak zatruty, jeżeli przeciwnik się go nawdycha po 5 rundach umiera.
Kuchiyose Rashoumon
Ranga: B Chakra: 1700 Obrona : + 50 Opis: Potężna technika defensywna. Polega na przywołaniu wielkiego totemu, który jest dość wytrzymały. Jego zniszczenie to nie lada wyczyn, potrzeba do tego dużej siły, nawet siódmej bramy.
Youkai No Jutsu
Ranga:B Chakra:2200 Obrążenia 1200 Obrona + 20 Opis:Technika Polega na Wypluciu z Własnych Ust Kwasu , Który Wypala Wszystko Co stanie Mu na Drodze , Jedkakże Technika nie ma zbyt długiego Zasięgu.
Kwasowa Mgła
Ranga:A Chakra:5000 Obrażenia : 3500 Opis:Technika Polega na Wypluciu z Ust Kwasowej Mgły , Która Rozprzestrzenia się na nie duży Obszar Walki , ale Jednak jest Ona Prawie nie Widoczna na Ludzkiego Oka Na Dodatek gdy Przeciwnik będzie w Obrzasze Mgły zostanie spalony kwasem.
Mikadzuki no Mai
Ranga: A Chakra: 1400 Obrażenia 1500 Wymagane : siła +20 Opis: Potrzebna jest do tego Katana Hayate! Jest to tak zwany "Taniec Półksiężyca". Technika polega na utworzeniu iluzji, która niby atakuje wroga. Gdy już przeciwnik zajmie się iluzją, użytkownik wyskakuje nad nim i uderza go z całych sił mieczem.
Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: A Chakra: 5000 x 30 shurikenów Obrażenia : 4000 Wymagane celność + 40 Opis: Jutsu polega na utworzeniu klonów shurikena, które są prawdziwe i mogą normalnie zranić rywala. Wygląda to tak: Użytkownik rzuca jeden shuriken po czym składa jedną pieczęć, tworząc 20 klonów shurikenów, które mogą zranić rywala.
Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: A Chakra: 2000 x 50 klonów Obrażenia od 1 klona 300 Siła +20 Zręczność +20 Obrba+ 20 celność + 20 Opis: Ulepszona wersja Kage Bunshin no Jutsu. Użytkownik tworzy o wiele więcej klonów, dlatego technika ta jest wydajniejsza.
Sanjuu Rashoumon
Ranga: S Chakra: 7000 Obrona + 60 Opis: Niesamowita i najpotężniejsza technika defensywna używana przez Orochimaru. Po złożeniu kilku pieczęci zostają przywołane 3 wielkie bramy, przez które nie sposób się przebić. Jedynymi którzy mogą się przebić przez tą obronę to Jinchuuriki lub technika poniżej.
Przywołanie BAKU
Ranga:S Chakra:10000 Obrażenia : 5000 Siła + 30 Opis:Jutsu Polega na Przywołaniu Ogromnej Chimery o Nazwie Baku , Chimera Ma Umiejętność że na nasz znak Wsysa w swój Otwór Gębowy Wszystko co się da i na nas znak również Przestaje.
|