Doton: Daijigoku no Jutsu
Ranga: C
Chakra:1000
Obrażenia:0
Technika związana z elementem ziemi. Wybrane miejsce przez użytkownika tego Jutsu w jednej chwili zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością.
Doton: Dochuu Eigyo
Ranga: D
Chakra:1200 (potem 300 co dwie tury)
Obrażenia:0
Technika wykonywana przez trójkę ninja z wioski Deszczu. Polega ona na stworzeniu dużej ilości klonów, a oni sami mogą się dobrze ukryć. Tuż przed kontrą na wroga użytkownicy tej techniki mogą ukryć się w cieniu własnych klonów i atakują spod ziemi.
Doton: Doro Gaeshi
Ranga: C
Chakra:700
Obrażenia:0
Technika polegająca na niejakim wycięciu niedużego płatu ziemi, a następnie postawieniu go w pozycji pionowej. Defensywne Jutsu.
Doton: Doryo Dango
Ranga: B
Chakra:1700
Obrażenia:1000
Wymagana spora siła (np. cursed seal lub SageMode)
Bardzo potężny atak wymagający dużego zasobu chakry i potężnej siły TaiJutsu. Ninja dosłownie wyrywa ogromną masę ziemi spod siebie i utrzymuje ją za pomocą chakry. Następnie może np. rzucić ową skałę w swoich przeciwników.
Doton: Doryuu Heki
Ranga: B
Chakra:1300
Obrażenia:0
Kolejna "błotna" technika, którą zaprezentował 3 Hokage podczas walki z Orochimaru. Owe Jutsu polega na wytworzeniu przez użytkownika ściany z błota, która po chwil zamienia się w skałę. Ściana ta jest bardzo wytrzymała. Technika stosowana jedynie w obronie, np. przez wodnymi atakami.
Doton: Doryuu Jouheki
Ranga: B
Chakra:1000
Obrażenia:0
Trochę inna wersja techniki Doton, Doryuu Heki, która polegała na stworzeniu ściany obronnej z ziemi. Ta zaś wznosi w wybranym przez shinobi miejscu ogromny wał obronny, o wiele większy i mocniejszy od „poprzednika”. Yamato użył tej techniki w celu przygotowania terenu pod trening dla Naruto.
Doton: Doryuu Taiga
Ranga: B
Chakra:3000
Obrażenia:0
Tłumacząc, technika znaczy "rzeka błota". Jest to zaawansowane Jutsu wymagające od użytkownika niemałej ilości chakry. Sama technika polega na wypuszczeniu z ogromną siłą rzeki błota na przeciwnika. Jutsu zazwyczaj stosowane przez shinobi w celu unieruchomienia przeciwnika, aby następnie zaatakować go innym jutsu, najczęściej "Doryuudanem".
Doton: Doryuudan
Ranga: B
Chakra:1200
Obrażenia:4000
Jutsu stosowane jedynie wraz z techniką "Doryuu Taiga". Polega na zaatakowaniu wroga, który wcześniej został unieruchomiony rzeką błota, serią bardzo szybkich pocisków błota, które wylatują z paszczy smoka. Technikę tę widzimy również w walce z Orochimaru.
Doton: Iwa Yado Kuzushi
Ranga: B
Chakra:1200
Obrażenia:700
Technika polega na zarwaniu stropu na przeciwnika. Używa się jej przeważnie w jaskiniach lub tunelach, w celu zasypania oponenta głazami i kawałkami skał, odrywających się od sufitu. Może też służyć jako wytworzenie za sobą przeszkody podczas ucieczki przed pościgiem. Technika niezwykle niebezpieczna, przyjęcie jej bezpośrednio na siebie przeważnie kończy się śmiercią, a przynajmniej trwałymi kalectwem, ponieważ walące się odłamki najczęściej są ogromnych rozmiarów.
Doton: Kekai - Dorou Doumu
Ranga: B
Chakra:1000(zabiera przeciwnikowi 400 chakry co ture)
Obrażenia:-400 chakry co ture
Kolejna technika Jiroubou związana z elementem ziemi (doton). Ninja z wioski dźwięku zamyka swoich przeciwników w 'więzieniu' z ziemi. Wszystkie ściany 'więzienia' utrzymywane są za pomocą chakry, dzięki czemu potrafią się regenerować w przypadku uderzeń z wewnątrz. Technika ma jednak jedną wadę, która nie mogła umknąć naszym bohaterom. Chakra w niektórych miejscach ścian jest mniej skoncentrowana, a dokładniej - w punktach najbardziej oddalonych od użytkownika. Tak więc wystarczy jedynie zlokalizowac te miejsca i uderzyć potężnym TaiJutsu (jak np. Baika no jutsu). Dodatkowo użytkownik dzięki tej technice może odbierać uwięzionym osobom chakrę i pochłaniać ją do swojego ciała.
Doton: Retsudo Tenshou
Ranga: B
Chakra:2000
Obrażenia:1000
Technika wywołująca potężne trzęsienie ziemi, powodujące natychmiastową dekompozycję podłoża. Pękająca i załamująca się ziemia może przyczynić się do chwilowej dekoncentracji przeciwnika, robiąc z niego pewny cel. Może także posłużyć do zmuszenia go do ucieczki, aby wpadł w pułapkę. Sama w sobie nie jest bardzo niebezpieczna, chyba że używa się jej w specyficznych, niewygodnych dla oponenta sytuacjach.
Doton: Shinjuu Zanshu no Jutsu
Ranga: D
Chakra:700
Obrażena:0
Technika powiązana z żywiołem ziemi. Osoba wykonująca to Justu znajduje się pod ziemią i czeka na swoją ofiarę. W odpowiednim momencie wciąga ją w ziemie, by temu wystawała tylko głowa. Rywal staje się łatwą zdobyczą. Nie jest w stanie się ruszyć, bo całe ciało znajduje się pod ziemią.
Doton: Yomi Numa
Ranga: A
Chakra:2000
Obrażenia:0
Technika żywiołu ziemi, za pomocą której shinobi może zmienić dowolne podłoże w grząskie bagno, które jest w stanie wciągnąć wszystko. Rozmiar i głębokość bajora zależy od poziomu umiejętności używającego i stanu jego zdrowia - po prostu, im lepszy ninja, tym większe bagno.
Kawarimi Orochimaru
Ranga: B
Chakra:4000
Obrażenia:0
Z pomocą tego Kawarimi można uniknąc większośc ataków uchodząc z nich bez szwanku
Offline