Kekkei Genkai:
Shikotsumyaku
Techniki Klanu. Te techniki są tylko dla tego klanu.
Hokkotsu no Yaiba
Ranga techniki: D
Chakra:400
Obrażenia:300 od ciosu
Kimimaro przez ramię wyciąga kość w kształcie miecza. Jest on bardzo ostry i twardy. Bez problemu przetnie shuriken na pół.
Teshi Sendan
Ranga technik: D
Chakra:chakra (5 pocisków 500)
Obrażenia: jedna seria =400 obrażeń
Z końców palców wystrzeliwujemy pociski. Jedna salwa to 10 pocisków. Przy dłuższym używaniu techniki można zastąpić to jako karabin maszynowy.
Yanagi no Mai
Ranga techniki: C
Chakra:900
Obrażenia: 1200
Jest to pierwszy taniec tego klanu. Ze środka dłoni wyciągamy 30-centymetrowe kości walcząc nimi jak sztyletami.
Tsubaki no Mai
Ranga techniki: C
Chakra:1200
Obrażenia: 1800
Drugi taniec z kolei. Tu stosuje się Hokkotsu no Yaiba. Gdu używa się tej techniki jest się o wiele szybszym i ma się większy zasięg cięcia.
Karamatsu no Mai
Ranga techniki: B
Chakra:1800
Obrażenia: 2700
Taniec modrzewia. Na około klatki piersiowej są wystrzeliwane żebra, Kimimaro dzięki temu zablokował Lee gdy ten chciał zrobić Omote Renge. Gdy przeciwnik jest już wystarczająco blisko zaczynamy się kręcić, a nasz wróg razem z nami będąc kaleczonym po ciele przez kości.
Tessenka no Mai
Ranga techniki: A
Chakra:2400
Obrażenia:2700
Jest to już czwarty taniec. Jedynie bardzo dobrzy członkowie klanu kaguya mogą go opanować. Jutsu polega na wyjęciu sobie kręgosłupa, a stary zostaje błyskawicznie odbudowany. Na skutek wyjęcia kręgosłupa powstaje ostry, twardy i giętki bicz.
Shikotsumyaku no Yoroi
Ranga techniki: B
Chakra:4000 co ture 700
Obrażenia:0
Redukuje 2500 obrażeń
Pancerz stworzony pod skórą ze struktury kostnej. Jest twardy i wytrzymały, okrywa całe ciało. Zbroja nie zniknie póki jej się całej nie rozwali, lub nie anuluje techniki, więc nie trzeba się martwić o dodatkowy koszt jej utrzymywania.
Hana
Ranga techniki: B
Chakra:3000
Obrażenia: 4300
Cała ręka członka klanu Kaguya przemienia się w półtorametrowy kolec-wiertło, który jest zdolny do przebicia prawie każdej osłony.
Sawarabi no Mai
Ranga techniki: S
Chakra:8000
Obrażenia : śmiertelne albo zostaje tyle że zostaje2000 życia
Piąty taniec, i zarazem najpotężniejsza technika tego klanu. Technika polega na stworzeniu pola kolców z całej swojej struktury kostnej. Wykonawca techniki może pojawiać się w którymś z kloców, by zaatakować ofiarę z zaskoczenia.
Cursed Seal Ziemi lv1
Ranga techniki:S
Chakra:uaktywnienie -1000 (po uaktywnieniu +20000) i co ture zabiera 400
Obrażenia:0
Po uaktywnieniu Cursed seal 1 dostajemy 20000 chakry.
Siła postaci zwiększa sie a techniki zadają o 500 więcej
Cursed Seal Ziemi lv2
Ranga techniki:S
Chakra:po uaktywnieniu +30000 ( potem co ture -700)
Obrażenia:0
Po uaktywnieniu Cursed seal 2 dostajemy 30000 chakry.
Siła postaci zwiększa sie a techniki zadają o 1000 więcej
Offline