#1 2010-03-12 16:49:46

Xenon

http://img204.imageshack.us/img204/4226/rikudosennin.png

Zarejestrowany: 2010-03-10
Posty: 100
Punktów :   

Seiton

Suiton: Bakusui Shouha
Ranga: A
Chakra:2000
Obrażenia : 0
Tylko dla 7 mistrzów miecz
http://senpuu.net/fotki/tech/Bakusui_Shouha_%5BSuiton%5D.jpg
Jedna z atutowych technik Kisame. Używa on jej przeważnie na skalnym terenie, aby wytworzyć dogodne dla siebie warunki do walki. Wypluwając niewyobrażalne ilości wody tworzy potężną falę, zalewającą wszystko dookoła. Technika ta jest niezwykle niebezpieczna, z racji jej ogromnej siły uderzenia. W późniejszym czasie wodą można dowolnie manipulować, tworząc kolejne fale, burząc je i podnosząc na różne wysokości. Jedynym mankamentem techniki jest fakt, iż wymaga ona wkładu bardzo dużych ilości chakry. Nie każdy shinobi może sobie na to pozwolić, nie wliczając samego Kisame, którego potężne pokłady energii wykraczają poza ludzkie możliwości.

Suiton: Daibakufu no Jutsu
Ranga: B
Chakra:1500
Obrażenia: 1000
http://www.senpuu.net/fotki/tech/daib.gif
Jutsu tworzące wielkie, wodne tornado, skierowane w przeciwnika. Technika może być wykorzystana, kiedy w pobliżu jest woda, a na dodatek jest niszczycielsko potężna. Takie tornado jest zdolne zniszczyć wszystko co spotka na swojej drodze. Można w nim ukryć takie bronie jak: Shuriken lub Kunai.

Suiton: Goshoku Zame
Ranga: B
Chakra:300 (od jednego rekina)
Obrażenia:300 (od 1 rekina)
http://senpuu.net/fotki/tech/Goshoku_Zame_%5BSuiton%5D.jpg
Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.

Mizu Bunshin no Jutsu
Ranga: C
Chakra:1klon = 400
Obrażenia 0
http://www.senpuu.net/fotki/tech/mizub.gif
Tworzy jednego albo i więcej klonów, które są zrobione z wody. Technika jest bardziej podobna do Kage Bunshin no Jutsu. Każdy klon jest zdolny walczyć, i może atakować z siłą 1/10 prawdziwego użytkownika. Na dodatek klon może być kontrolowany przez użytkownika w pewnym promieniu od niego.


Suiton: Mizuame Nabara
Ranga: C
Chakra:700
Obrażenia : 0
http://senpuu.net/fotki/tech/Mizuame_Nabara_%5BSuiton%5D.jpg
Technika żywiołu wody. Shinobi po wypluciu na ziemię kleistej, słodkiej mazi może unieruchomić za jej pomocą swojego przeciwnika, po czym zaatakować go z dużo większą szansą powodzenia innymi technikami bądź bronią dalekiego zasięgu. Pułapkę bardzo trudno ominąć, można tego dokonać jedynie przy skumulowaniu w stopach bardzo dużej ilości chakry, aby podeszwy przy każdym kroku mogły się bez problemu odklejać.

Suiton: Suijinheki
Ranga: B
Chakra:
Obrażenia
http://senpuu.net/fotki/tech/suiton%20suijinheki%20ninpou.jpg

Jedno z wodnych jutsu, w którym ninja wykorzystuje fale wodne do obrony (najczęściej przed technikami Katon).

Suiton: Suikoudan no Jutsu
Ranga: C
Chakra:1000
Obrażenia:900
http://www.senpuu.net/fotki/tech/watermissle.gif

Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego. Technika znana wojownikom z Wioski Mgły.

Suiton: Suiryuudan no Jutsu
Ranga: B
Chakra:1330
Obrażenia: 790
http://www.senpuu.net/fotki/tech/suiry.gif

Potężny atak, tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika. Jutsu te może być używane tylko i wyłącznie, gdy w pobliżu przeciwnika znajduje się woda.

Suiton: Suishouha
Ranga: A
Chakra:2000 (dla klanu Senju 1500)
Obrażenia: 1300 (dla klanu Senju 2300)
http://senpuu.net/fotki/tech/suiton%20suishouha.jpg

Te Jutsu wykorzystuje wodę do wysłania na przeciwnika ogromnej fali. Fala ta ma dewastującą moc i niszczy wszystko, co napotka na swojej drodze.

Suirou no Jutsu
Ranga: C
Chakra:3000
Obrażenia:0
http://www.senpuu.net/fotki/tech/suirou.gif
Technika umożliwiająca zamknięcie osoby w wodnym więzieniu. Ucieczka z tego miejsca jest trudna. Warunkiem, żeby technika była cały czas skuteczna, jest trzymanie jednej ręki w tej kuli wodnej. Jeżeli jakaś sytuacja spowoduje wyciągnięcie ręki, to technika od razu się rozprasza i uwięziona w niej osoba jest wolna.

Suiton: Takitsubo no Jutsu
Ranga: C
Chakra:2300
Obrażenia: 0
http://senpuu.net/fotki/tech/Takitsubo_no_Jutsu_%5BSuiton%5D.jpg
Technika żywiołu wody, którą zaprezentował Yamato podczas treningu Naruto. Polega ona na wytworzeniu zwykłego wodospadu, jednak nie wydaje się to być technika służąca do ataku czy obrony.

Suiton: Teppoudama

Ranga: C
Chakra:1000
Obrażenia:1000
Tylko dla Summonów żab
http://www.senpuu.net/fotki/tech/waterball.gif
Zdolność powiązana z żywiołem wody. Używający zbiera wodę w ustach, jednocześnie mieszając ją ze swoją chakrą,po czym wypluwa ją z ogromną prędkością. Lecąca w powietrzu woda przybiera kształt kuli i uderza z dużą siłą w przeciwnika. Technika może być wykonywana tylko przez duże stworzenia ze względów oczywistych.


http://img812.imageshack.us/img812/1561/xenon.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plUnieście agroturystyka www.fretka-domowa.pl