Reposhou
Ranga: S
Chakra:10000
Obrażenia:10000
Tylko dla mistrza klanu Uzumaki bądź za jego zgodą.
Opis: Technika Peina. Po wykonaniu pieczęci wybranego przeciwnika przebija strumień powietrza . Efekt podobny jak przebicie mieczem , jednak jest niewidzialny i działa na większą odległość.
Fuuton: Daitoppa
Ranga: C
Chakra:500
Obrażenia:800
Jutsu powiązane z żywiołem powietrza. Osoba wykonująca tą technikę uwalnia z ust ogromną ilość powietrza, która z metra na metr przekształca się w ogromną kulę wiru. Nic nie może się przeciwstawić takiej sile. Wszystko na jej drodze zostaje dosłownie zniszczone.
Fuuton: Mugen Sajin Daitoppa
Ranga: A
Chakra:3000
Obrażenia:1200
Technika żywiołu powietrza. Pierwszy raz widzimy ją w starciu Gaary z Naruto. Jutsu wykonywane przez piaskowego chłopca pod postacią Shuukaku. Dzięki temu Gaara ma ogromną pojemność płuc przy czym w środku może skumulować ogromną ilość powietrza. Później z łatwością wyrzuca je z siebie i kieruje w stronę przeciwnika. W ten sposób z łatwością unika nadchodzącego ataku.
Fuuton: Renkuudan
Ranga: A
Chakra:2000
Obrażenia:1300
Tylko dla Jinchiryuuki
Wietrzny odpowiednik Teppoudamy. Używający zbiera powietrze w swoim żołądku, mieszając przy tym je ze swą chakrą, po czym wyrzuca je z siebie z dużą siłą, nadając mu jednocześnie olbrzymią prędkość. Tak skondensowane powietrze trafia przeciwnika praktycznie miażdżąc go na miejscu. Podobnie jak w przypadku Teppoudamy, może być wykonywana tylko przez duże stworzenia.
Dai Kamaitachi no Jutsu
Ranga: B
Chakra:4000
Obrażenia:2000
Do wykonania tego Jutsu Temari potrzebny jest wachlarz. Przy jego pomocy wytwarza bardzo silny wiatr, który jest zdolny przecinać metal, a drzewa kroi na plasterki. Ten silny podmuch jest w stanie odbić atak dźwiękowy. Temari dzięki tej technice może się uchronić i zarazem atakować.
Enshou no Kaze
Ranga: D
Chakra:1000
Obrażenia:700
Technika defensywna. Polega ona na skupieniu chakry wewnątrz siebie i szybkim wypuszczeniu. Wypuszczona chakra zmienia się w wiatr. Dzięki tej technice możemy odepchnąć przeciwnika lub obronić się przed jego kunai'ami, senbon'ami, shuriken'ami
Fuusajin
Ranga: C
Chakra:1200
Obrażenia:1300
Jest to technika żywiołu powietrza. Dzięki potężnemu wachlarzowi Temari wytwarza ogromny podmuch wiatru. Na dodatek nie jest to zwykły powiew. Połączony jest on z elementami kurzu, który później może posłużyć jako zastawiona pułapka na oponenta. Na pierwszy rzut oka pył, który wydziela się wraz z wiatrem nie widoczny.
Fuuton: Suiran Reppu
Ranga: C
Chakra:800
Obrażenia:1000
Tylko dla klanu Uzumaki
Jest to Jutsu z repertuaru Asumy. Dzięki swoim kastetom i tej technice, mógł wydostać się z klatki Kitane. Składa on pieczęć Węża. Kastety zaczynają się unosić, nabierają rotacji i uderzają w klatkę.
Kamaitachi
Ranga: C
Chakra:3000
Obrażenia:1450
Jutsu wykonywane za pomocą wachlarza. Dość mocnym machnięciem ninja wypuszcza prawie, że huragan na swojego przeciwnika.
Kaze no Yaiba
Ranga : C
Chakra:500
Obrażenia:300
Prosty i swobodny atak dość silnym wiatrem wychodzącym z jednego palca. Przy używaniu tego Jutsu nie potrzeba wykonywać żadnych specjalnych pieczęci ręcznych.
Tatsumaki no Jutsu
Ranga: C
Chakra:3000
Obrażenia:1400
Proste aczkolwiek bardzo niebezpieczne Jutsu. Użytkownik, po złożeniu odpowiednich pieczęci, tworzy przed sobą tornado, którym może bezpośrednio kierować. Tak jak tornado, te Jutsu niszczy wszystko na swojej drodze.
Offline