#1 2010-06-06 19:36:06

mikhi96

http://img88.imageshack.us/img88/2183/zastepca.png

Zarejestrowany: 2010-06-04
Posty: 11
Punktów :   

Ninjutsu

Bikou Ninjutsu
http://i42.tinypic.com/xop2s8.jpg
Ranga: D
Chakra: 200
Zręczność + 10
Opis: Jest to technika pozwalająca nam na ukrycie naszej obecności. Przeciwnicy, nawet Ci najlepsi, nie będą mogli wyczuć naszej chakry, ponieważ ją "ukryjemy".


Bunshin No Jutsu
http://i41.tinypic.com/11jac7l.jpg
Ranga: E
Chakra: 100 x 1 hologram
Zręczność + 5
Opis: Tworzymy nasze hologramy. Wyglądają one tak jak my, jednak nie mogą walczyć ani nic dotykać. Znikają po jednym uderzeniu w nie.


Henge No Jutsu
http://i40.tinypic.com/fvhilh.jpg
Ranga: E
Chakra: 200
Zręczność + 10
Opis: Po złożeniu pieczęci zamieniamy się w osobę, którą pamiętamy z widzenia. Nie można się zamieniać w osoby, których nie znamy. Po zamienieniu się w tą osobę nadal mamy swoje moce, a nie tej osoby.


Kage Shusiken No Jutsu
http://i39.tinypic.com/oggs2w.jpg
Ranga: D
Chakra: 400 x 1 shuriken
Wymagane 15 celności
Opis: Do wykonania tej techniki wymagany jest shuriken demona wiatrów! Wyrzucając nasz shuriken demona wiatrów w przeciwnika można użyć tej techniki dzięki czemu shuriken podzieli się na swoją idealną kopię i poleci w innym kierunku, a po chwili jak bumerang poleci na przeciwnika.


Kai
http://i43.tinypic.com/16awisg.jpg
Ranga: D
Chakra: 300
Obrona (tylko przed genjutsu) + 20
Opis: Jest to technika broniąca przed Genjutsu, jednak można jej użyć tylko jeśli jesteśmy pod działaniem Genjutsu. Polega na odcięciu przepływu chakry w naszym ciele i tym samym na rozproszenie iluzji.


Kakuremino No Jutsu
http://i43.tinypic.com/6quueo.jpg
Ranga: E
Chakra: 150
Zręczność : +5
Opis: Technika polega na zakamuflowanie się w danym miejscu. Kamuflaż jednak może zostać przejrzany przez Byakugana oraz Sharingana, gdyż kamuflaż jest używany przy pomocy chakry.


Kawarimi No Jutsu
http://i41.tinypic.com/24mwbra.jpg
Ranga: D
Chakra: 400
Obrona: +10
Opis: Jest to technika zamiany. Z jej pomocą można zamienić się miejscami z czymś materialnym (nie licząc ludzi).

Oiroke no Jutsu
http://img684.imageshack.us/img684/619/10767749.png
Ranga: E
Chakra: 150
Obrona +15
Opis: Jutsu polega na transformowaniu się w nagą kobietę. Jutsu działa tylko na mężczyzn, nawet najlepsi nie mogą oprzeć się pokusie. Jutsu przestaje działać przy ataku i obronie.


Nawanuke no Jutsu
http://img189.imageshack.us/img189/6346/23590913.png
Ranga: E
Chakra: 300
Obrona +5
Opis: Bardzo prosta i przydatna technika. Dzięki niej można łatwo wydostać się z węzłów czy też sznura.


Haaremu no Jutsu
http://img148.imageshack.us/img148/4983/99340065.png
Ranga: D
Chakra: 400 x 1 klon
Obrona + 20
Opis: Jest to właściwie Henge + Bunshin. Bunshiny zmieniają się w nagie dziewczyny ^^ przez co przeciwnik jest zdezorientowany. Technika działa tylko na mężczyzn nawet na najlepszych shinobi. Im więcej klonów tym lepszy efekt. Technika znika przy ataku lub obronie, lecz przeciwnik nie może atakować gdyż jest zbyt podniecony xD.


Shunshin no Jutsu
http://img519.imageshack.us/img519/9286/95291252.png
Ranga: C
Chakra: 600
Zręczność + 20
Opis: Dzięki tej technice można się teleportować. Maksymalnie 30 metrów dalej.


Chakra Kyuuin Jutsu
http://img121.imageshack.us/img121/5710/93826353.png
Ranga: C
Chakra: 800
Opis: Jutsu to jest bardzo ciekawe. Użytkownik kładąc rękę na jakiejś części ciała przeciwnika wysysa jego chakre. Co rundę użytkownik wysysa 30 pkt chakry!. Przeciwnik ma duże problemy z wydostaniem się z powodu nagłego spadku chakry, co równoważy się ze spadkiem siły.


Kirigakure no Jutsu
http://img444.imageshack.us/img444/5462/82760487.png
Ranga: C
Chakra: 700
Obrona + 20
Opis: Użytkownik przywołuje na dany teren duże ilości gęstej mgły. Mgła jest tak gęsta, że nic nie widać. Trzeba uważać jak się używa tej techniki, bo może ona zadziałać przeciwko użytkownikowi.


Oboro Bunshin no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 300 x 1 klon
Obrażenia od klona :300
Siła + 5 Zręczność + 5
Opis: Jutsu to jest podobne do zwykłego Bunshin no Jutsu, jednak tutaj tworzymy klona, który jest niezniszczalny. Technika trwa 4 rundy.


Fukumi Hari
http://img246.imageshack.us/img246/7356/89890517.png
Ranga: C
Chakra: 800 x 1 senbon
Obrażenia : 600
Wymagane : 15 celności
Opis: Użytkownik wypuszcza z ust senbon w stronę przeciwnika. Senbon leci bardzo szybko oraz jest zatruty (zmoczony trucizną). Jeżeli zostanie trafiony nim rywal po kilku turach [od 6 góra 9] pada na ziemie martwy.


Kawara Shuriken
http://img717.imageshack.us/img717/4835/29153883.png
Ranga: C
Chakra: 250 x 1 shuriken
Obrażenia :300
Wymagane : 12 celności
Opis: Jutsu polega na użyciu pobliskich obiektów jako shurikenów i za pomocą chakry rzuceniu nimi w przeciwnika.



Hitei Mushou
http://img51.imageshack.us/img51/328/14757515.png
Ranga: B
Chakra: 2000 x 40 igieł
Obrażenia :1500
Wymagane celność + 30
Opis: Jutsu polega na wypuszczeniu z ust dużej ilości igieł w stronę przeciwnika. Igły są bardzo szybkie i bardzo trudno się je omija. Do tego igły lecą w odstępie 20 cm od siebie.


Nan Kaizou
http://img684.imageshack.us/img684/711/97469016.png
Ranga: B
Chakra: 900
Obrażenia 1000
Wymagane zręczność + 45
Opis: Technika polega na wydłużeniu danej części ciała i nadaniu jej giętkości. Jutsu przydatne do oplatania przeciwnika przez co można go łatwo udusić.


Hari Jizou
http://img693.imageshack.us/img693/1603/32718001.png
Ranga: B
Chakra: 800
Obrażenia : 1200
Wymagana celność + 50
Wymagana zręczność +40
Opis: Technika głównie defensywna, ale przeciwnik może się mocno pokaleczyć. Użytkownik po złożeniu kilku pieczęci zostaje otoczony swoimi włosami, które stają ostre i nastroszone. Przez każdy atak fizyczny może zakończyć się źle dla rywala.


Kekkai Houjin
http://img242.imageshack.us/img242/3751/15264861.png
Ranga: B
Chakra: 2500
Obrażenia :1500
Wymagana zręczność + 25
Opis: Uwaga! Do wykonania techniki potrzeba min. 3 notki wybuchowe! Użytkownik tworzy z notek dowolną figurę, i gdy nasz rywal znajdzie się w środku figury wystarczy jedna pieczęć i BUM. Z naszego przeciwnika zostają strzępy.



Shoushagan no Jutsu
http://img63.imageshack.us/img63/2289/98429486.png
Ranga: B
Chakra: 900
Siła + 15
Opis: Dzięki tej technice możemy zdjąć twarz innej osobie i przyodziać ją sobie oraz można posiadać głos ofiary. 


Kage Bunshin No Jutsu
http://i44.tinypic.com/140cide.jpg
Ranga: B
Chakra: 450 x 1 klon
Obrażenia od klona :300
Zręczność +20 Siła +10 Celność + 10 Obrona + 10
Opis: Jutsu polega na utworzeniu klona. Klon ten umie wszystkie jutsu użytkownika, ma wszystkie jego umiejętności oraz umie atakować.
Uwaga: Zasada tworzenia Kage Bunshinów jest taka, że tyle ile klonów stworzymy tyle razy dzielimy liczbę naszej chakry i ewentualnie zaokrąglamy, np. Mamy 800 pkt. chakry i tworzymy 5 klonów (800 : 5 = 160), czyli każdy z naszych klonów ma 160 pkt. chakry!


Doku Kiri
http://img707.imageshack.us/img707/5223/83069248.png
Ranga: B
Chakra: 1100
Obrażenia : 600
Zręcznośc +45
Opis: Jutsu polega na wypuszczeniu z ust wielkiej chmury dymu. Dym ten jest jednak zatruty, jeżeli przeciwnik się go nawdycha po 5 rundach umiera.


Kuchiyose  Rashoumon
http://i44.tinypic.com/etft6w.jpg
Ranga: B
Chakra: 1700
Obrona : + 50
Opis: Potężna technika defensywna. Polega na przywołaniu wielkiego totemu, który jest dość wytrzymały. Jego zniszczenie to nie lada wyczyn, potrzeba do tego dużej siły, nawet siódmej bramy.


Youkai No Jutsu
http://i46.tinypic.com/2ev56br.jpg
Ranga:B
Chakra:2200
Obrążenia 1200
Obrona + 20
Opis:Technika Polega na Wypluciu z Własnych Ust Kwasu , Który Wypala Wszystko Co stanie
Mu na Drodze , Jedkakże Technika nie ma zbyt długiego Zasięgu.


Kwasowa Mgła
http://i49.tinypic.com/ap8iuf.jpg
Ranga:A
Chakra:5000
Obrażenia : 3500
Opis:Technika Polega na Wypluciu z Ust Kwasowej Mgły , Która Rozprzestrzenia się na
nie duży Obszar Walki , ale Jednak jest Ona Prawie nie Widoczna na Ludzkiego Oka
Na Dodatek gdy Przeciwnik będzie w Obrzasze Mgły zostanie spalony kwasem.


Mikadzuki no Mai
http://img563.imageshack.us/ifs/8668/img651/1/90639283.png
Ranga: A
Chakra: 1400
Obrażenia 1500
Wymagane : siła +20
Opis: Potrzebna jest do tego Katana Hayate! Jest to tak zwany "Taniec Półksiężyca". Technika polega na utworzeniu iluzji, która niby atakuje wroga. Gdy już przeciwnik zajmie się iluzją, użytkownik wyskakuje nad nim i uderza go z całych sił mieczem.


Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
http://img222.imageshack.us/img222/4623/87741603.png
Ranga: A
Chakra: 5000 x 30 shurikenów
Obrażenia : 4000
Wymagane celność + 40
Opis: Jutsu polega na utworzeniu klonów shurikena, które są prawdziwe i mogą normalnie zranić rywala. Wygląda to tak: Użytkownik rzuca jeden shuriken po czym składa jedną pieczęć, tworząc 20 klonów shurikenów, które mogą zranić rywala.




Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
http://img684.imageshack.us/img684/3576/15130535.png
Ranga: A
Chakra: 2000 x 50 klonów
Obrażenia od 1 klona 300
Siła +20 Zręczność +20  Obrba+ 20 celność + 20
Opis: Ulepszona wersja Kage Bunshin no Jutsu. Użytkownik tworzy o wiele więcej klonów, dlatego technika ta jest wydajniejsza.


Sanjuu Rashoumon
http://img444.imageshack.us/img444/8086/69478937.png
Ranga: S
Chakra: 7000
Obrona + 60
Opis: Niesamowita i najpotężniejsza technika defensywna używana przez Orochimaru. Po złożeniu kilku pieczęci zostają przywołane 3 wielkie bramy, przez które nie sposób się przebić. Jedynymi którzy mogą się przebić przez tą obronę to Jinchuuriki lub technika poniżej.


Przywołanie BAKU
http://i50.tinypic.com/2vab52u.jpg
Ranga:S
Chakra:10000
Obrażenia : 5000
Siła + 30
Opis:Jutsu Polega na Przywołaniu Ogromnej Chimery o Nazwie Baku , Chimera
Ma Umiejętność że na nasz znak Wsysa w swój Otwór Gębowy Wszystko co się da
i  na nas znak również Przestaje.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plUnieście agroturystyka www.fretka-domowa.pl